Muziek als inspiratie voor digitaal denken
Geen enkel bedrijf is immuun voor digitale uitdagingen, en veel bedrijven lijden eronder. Muziek is een onuitputtelijke bron van inspiratie om verandering en innovatie aan te pakken. Wat ooit een nieuw geluid was, is de norm, een trend of een nieuw muziekgenre geworden. Hetzelfde geldt in de digitale wereld. Muziek is een oneindige bron van inspiratie voor digitale transformatie.
Muzikanten zijn vaak rebellen die de status quo doorbreken, en dat is precies wat bedrijven nodig hebben in deze digitale revolutie.
In het Digital Music Thinking-model trekken we parallellen tussen de manier waarop muzikanten een nieuw geluid creëren en de succesvolle aanpak van digitale transformatie. In 5 fasen: Listen, Tune, Play, Perform & Live.
Als we in België een ambitieuzer digitaal geluid willen bereiken, biedt dit krachtige en leuke inspiratie voor innovatie, samenwerkingsmethoden, productiekwaliteit, marketing en het combineren van digitale producten met live optredens.
In de komende maanden zullen we ons richten op digitaal leiderschap geïnspireerd door :
David Bowie
Billie Eilish
The Beatles
Pink Floyd
Ed Sheeran
Nick Cave
& nog veel meer
Like, volg en deel! Volg en deel Rebel Rebel nieuws en inspiratie op LinkedIn, Spotify, YouTube, Instagram en TikTok.